Sveiki atvykę!

cropped-top_pagr1.gif    
Palaimintas, kurs turi turtą artimų širdžių,
Kurio vis laukia žiburys, sugrįžtant vakarais namo,
Palaimintas, kuriam netenka vienišam keliaut keliu slidžiu,
Kurį aplenkia išdavystės žeidžiantis akmuo…
(„Nesipykit, keliaujantys paukščiai“, Romualda Adomaitytė-Chabarina)

 

 

Gyventi laisvai

Priklausomybę sukeliančios medžiagos – alkoholis, nikotinas, kokainas ar kofeinas – daro įtaką smegenų struktūrai ir funkcijai. Jos gali paveikti visas psichikos funkcijas: sąmonę, suvokimą, atmintį, atidumą, sveiką nuovoką, vaizduotę ir valią. Žalingi įpročiai padidina ir fizinių sutrikimų riziką. Be to, alkoholis ir tabakas yra pagrindiniai žudikai visame pasaulyje. Tačiau taip neturi būti! Žalingi įpročiai gali būti įveikti, nors dažnai tai yra didelis iššūkis. Jei kovojate su priklausomybe, pirmiausia apsispręskite išsilaisvinti nuo jos ir paveskite savo valią Dievui. Profesionali pagalba ir socialinė parama taip pat gali jums padėti kelyje į naują gyvenimą. Gyvenimas be žalingų įpročių yra laisvas gyvenimas!

Atsisakykite žalingų įpročių! Pradėkite šiandien!
YouTube Preview Image

 


 

Geri pasirinkimai gali pakeisti tavo gyvenimą!

Gyvenimas susideda iš pasirinkimų, kai kurie iš jų turi ilgalaikes pasekmes. Nesvarbu ar jūs pasirenkate pirkti pilką ar mėlyną automobilį, tai nepakeis jūsų gyvenimo. Bet tai, ką pasirenkate įdėti į savo šaldytuvą, kaip nusprendžiate praleisti savo laisvalaikį arba nutariate rūpintis savo artimaisiais, gali stipriai paveikti jūsų sveikatą ir laimę.

Mūsų genetinė sandara turi tik nedidelę įtaką ligoms. Sveikata ir laimingas gyvenimas labai priklauso nuo kasdieninio gyvenimo būdo. Skirdami laiko ugdyti fizinę, protinę, socialinę ir dvasinę sveikatą galėsite džiaugtis turimais rezultatais. Tai gali būti visai paprasta, reguliariai išeikite pasivaikščioti, būkite dėkingi aplinkiniams, gerai išsimiegokite ar išgerkite daugiau vandens.

Pasirinkite pagerinti savo fizinę sveikatą! Pradėkite jau šiandien!
YouTube Preview Image

 


 

Investicija į sveikus santykius!

Ar esate girdėję apie medicininį terminą „psichoneuroimunologija“? Šis žodis reiškia, kad psichika ir nervų sistema turi didelį poveikį mūsų imuninei sistemai! Šiandieną 80 nuošimčių žmones kamuojančių ligų turi psichikos komponentų.

Bet kas slypi po sąvoka „sveika psichika“? Svarbus ir reikšmingas elementas tame yra santykiai! Sveiki santykiai šeimoje, darbe ir kasdieniniame gyvenime yra labai svarbūs žmonių sveikatai, o blogi santykiai sukelia fizinį ir emocinį diskomfortą. Sveiki santykiai per psichiką teigiamai veikia mūsų imuninę sistemą, tačiau geriems santykiams palaikyti labai svarbu yra atviras bendravimas, dėmesingumas, pagarba ir pasitikėjimas.

Ar norite pagerinti savo sveikatą? Dar vienas puikus būdas tai padaryti yra kurti ir palaikyti gerus santykius su jumis supančiais žmonėmis!

Pasirinkite pagerinti savo šeimos santykių sveikatą! Pradėkite jau šiandien!
YouTube Preview Image

 


 

Yra svarbu tai, apie ką tu galvoji!

Protinė sveikata yra gyvybiškai svarbi mūsų bendros sveikatos dalis. Ji daro įtaką mūsų jausmams, veiksmams ir mąstysenai. Nuo jos priklauso mūsų gebėjimas susidoroti su stresu, bendravimas ir produktyvumas. Kas stiprina mūsų psichikos sveikatą? Smegenų darbą teigiamai veikia tinkama mityba, geras miegas ir fizinė veikla. Mūsų emocinis intelektas taip pat yra glaudžiai susijęs su religiniais įsitikinimais. Tai, kuo tikime, daro įtaką mūsų emocijų vystymuisi,  kas vėliau nulemia mūsų reakciją į gyvenimo įvykius. Teigiamas požiūris į gyvenimą taip pat stiprina mūsų psichinę sveikatą. Teigiamas mąstymas teikia daug naudos sveikatai, įskaitant psichinę sveikatą. Kodėl gi jums to nepatyrus? Mąstykite pozityviai!

Pasirinkite pagerinti savo protinę sveikatą! Pradėkite jau šiandien!
YouTube Preview Image

 


 

Sveiki vaikai – laimingi vaikai

Keli pastarieji dešimtmečiai pasižymėjo didėjančiu antsvorio ir nutukimo tarp vaikų skaičiumi. Vaikams tai padidina riziką susirgti lėtinėmis ligomis vėlesniame gyvenime. Daugelis jų suvartoja per daug kalorijų, įskaitant per didelį kiekį riebalų, cukraus ir perdirbtų maisto produktų. Vaikai pernelyg daug laiko praleidžia priešais ekranus. Visa tai neigiamai veikia jų fizinę ir psichinę sveikatą. Siekiant geriau kontroliuoti vaikų svorį, turėtume prižiūrėti, kad vaikai pakankamai miegotų ir bent vieną valandą per dieną užsiimtų aktyvia fizine veikla. Be to, jie turėtų vartoti daugiau vaisių, daržovių ir neskaldytų grūdų, o pagrindinis gėrimas turėtų būti vanduo. Būdami  rūpestingi tėvai padėkite savo vaikams formuoti sveiko gyvenimo įpročius. Jūs esate jiems pavyzdys!

Pasirinkite pagerinti savo vaikų sveikatą! Pradėkite jau šiandien!
YouTube Preview Image

 


 

Atsigavimas po gyvenimo traumų

Nelaimingi atsitikimai, katastrofos, užgauliojimas ir aplaidumas – tai gyvenimo iššūkiai, dėl kurių gali atsirasti gilios fizinės ir emocinės žaizdos. Kaip galite atsigauti po tokių patirtų traumų? Kaip galite vėl atrasti gyvenimo kryptį ir džiaugsmą? Atsparumas yra įgyjamas gebėjimas, padedantis sėkmingai įveikti gyvenimo išbandymus. Tai ilgalaikis ir dinamiškas procesas, kurį palengvina įvairių veiksnių, tokių, kaip tikėjimas, šeimos ryšiai, draugų parama, valia, ištvermė, kartais – medicininė pagalba, derinys. Tragiškas įvykis neturėtų nutraukti prasmingo gyvenimo. Tai gali būti paskata, nepaisant iššūkių, pakilti į dar didesnes aukštumas!

Pasirinkite pagerinti savo emocinę sveikatą! Pradėkite jau šiandien!
YouTube Preview Image

 


 

Poilsis nuo neramumų!

Perdegimas darbe yra brangi šiuolaikinio gyvenimo realybė. Tačiau šios naštos galima išvengti. Jums gali padėti kai kurie labai paprasti dalykai. Jei įmanoma, reguliariai kas dvi valandas darykite pertraukas. Tai padidins jūsų darbo našumą. Kasdien stenkitės miegoti 7-8 valandas, prieš miegą venkite streso, ginčų ir sotaus maisto. Kiekvienas šabas yra laiko dovana, skirta bendravimui su artimaisiais ir Dievu. Mėgaukitės šiuo savaitiniu poilsiu! Suteikite sau reguliarias atostogas, kad niekas jūsų netrukdytų ir „pakraukite savo baterijas“. Sąmoningai planuokite poilsio laiką. Tokiu būdu jūs galėsite valdyti iššūkius ir ilgainiui juos įveikti.

Pasirinkite pagerinti savo polsio laiką! Pradėkite jau šiandien!
YouTube Preview Image

 


 

Viltis dėl depresijos

Depresija yra rimta būsena, palietusi daugiau nei 350 milijonų žmonių visame pasaulyje. Traumos, mylimojo netektis, sudėtingi santykiai ar bet kokia kita stresinė situacija gali sukelti šią ligą. Depresijos simptomai gali pasireikšti nuolatiniu liūdesiu, malonumo nejautimu, panirimu į rūpesčius, kaltės jausmu, sutrikusiu miegu ir energijos stoka. Ar taip jaučiatės didžiąją laiko dalį? Nenusiminkite, išeitis yra! Pripažinkite, kad turite problemą. Ieškokite profesionalios pagalbos ir apsispręskite keistis. Visa eilė sveikatą stiprinančios veiklos tikrai gali duoti gerų rezultatų. Sveika mityba, reguliari mankšta ir dėkinga dvasia prisidės prie jūsų gijimo.

Pasirinkite atgauti savo gyvenimo džiaugsmą! Pradėkite jau šiandien!
YouTube Preview Image

 


© Tavo šeimai `2007-2016. Informacija paskutinį kartą atnaujinta 2016 03 25
Visos teisės saugomos „Septintosios dienos adventistų bažnyčios Šeimos skyrius“
Norint kopijuoti ar kitaip platinti informaciją esančią šioje svetainėje galima tik gavus raštišką leidimą.
Adresas: Pašilės g. 122, Kaunas, LT 51302, Kontaktinis tel.: +370 37 798633; +370 656 22310

Check Page RankWebsite worth